「成功のヒナ型」作りは、Innovation Prototyping(イノベーション・プロトタイピング)という、経験と独自ノウハウに基づいたやり方を通してブランドの成功へと導きます。4つのプロセスのステップをとって行います。
“Blueprint of Success” is led by our original approach “Innovation Prototyping” which is based on our expertise and experience. There are four steps in this process.
現状の核となる価値観、競合、マーケティング戦略などをFuture Navigationというレンズを通してみていきます。
According to the prediction of perceptual to search into the future, through Future Navigation, we may see the value of the current situation is the core, the competition and the market competition strategy.
問題点の明確化、競合分析、核となる価値観の明確化、将来の方向性の確立、中長期戦略と洞察力のある戦略などを導きます。
Take the original DNA of the brand as the foundation, clear the “core values”. Clear problem points, analyse the competition situation, clear the core values, set the future direction, guide to the long-term strategy with a store insight.
顧客の体験価値を理解し、「Quality of Life」(豊かで質のある生活感)をブランドを通して経験して頂くことにより、さらなるブランド価値の向上を図ります。
Make consumers understand the “experience ccvalue” through the brand goods and the services. Understand the experience value, make consumers can experience the “Quality of Life, increase the brand value.
最も適したスペシャリスト達を国内外からキャスティングし、一緒に模型、プロトタイプ、3次元シュミレーション、ワークショップを通して数か月間徹底した検証を行います。失敗するリスクを減らし成功させる為に実践的に検証します。
Three steps to complete the “practice verification” target. Casting the most suitable specialists all over the world, taken thorough validation for months through common model, prototype, the three-dimension simulation and a workshop in order to reduce the risk of failure.